17 Temmuz 2016 Pazar

YORUM : The Vampire Diaries 6. Sezon 22


                                      The Vampire Diaries 6. Sezon 22 ( Sezon Finali )
Eveet merhaba :D Vampir Günlüklerinde bir sezonu daha geride bıraktım ve sinir oldum bu sezon finaline cidden . Neyse yorumuma geleyim :

Vampir Günlükleri benim çok sevdiğim bir diziydi 1-4 sezonları arasında ama sonra cidden berbat oldu . Ölenler diriliyor , görsel ikizler , tedavi lafı her bölüm eksik olmuyor cidden sıkıldım . Ve diziye bir süre ara verdim zaten yeni sezon Ekimde başlayacak 7. sezonu izlemek için bayağı vaktim var.

Bölüme gelirsek Kai ' yi severdim ama şu an nefret ediyorum !! Abi niye şu dizide bir sezon finalinde herşey yolunda gidemiyor ? Neden yani ?

Ne Bonnie ' nin Ne de Elena 'nın ölmesini istemiyorum. Elena Bonnie ölene kadar bekleyebilir ancak benim aklımda iki soru var.

Elena insan değilmi eğer Bonnie ölene kadar beklerse belki Bonnie 60 yıl ölmeyecek yaşlanmayacak mı ? Ölmeyecek mi ?

İkinci soruya gelirsek Elena uyanırsa Delena tekrar uyanabilecek mi ? Ben burada böyle konuşuyorum ama şimdi Elena ile ilgili de büyük spoi aldım . Neyse hele bir o bölümlere gelelim de o zaman anlatırım ben size olayları.

Josette ' e de üzüldüm bir kere aralarında normal yaşayan tek kadındı ( Tamam cadı olabilir ama insan gibi yaşıyordu ) ve bence çok samimiydi.

Ayrıca Liv ' e de üzüldüm Tyler ile tatlı bir çift gibimsiydiler .

Tyler demişken Tyler ' da yeniden kurtadam oldu ama ben bu sefer o kadar zorlanmaz diye düşünüyorum.

Ve son sahnede gördüğüm kısımda çiçekler soluyor , ev eskiyordu , Mystic Falls ( Evet hala tam nasıl yazılacağını bilmiyorum ) harabe bir haldeydi acaba neler oldu zamanda ileri mi gideceğiz kim bilir ?

- Neyse bu yorumda bu kadardı az önce bir tvd yazısı paylaştım eksik kalmasın bu dizi dedim hemen bir tane daha yazdım . Başka bir yazıda görüşürüz :)



























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder