20 Temmuz 2016 Çarşamba

YORUM : Teen Wolf 1. Sezon 5. Bölüm


                               Teen Wolf 1. Sezon 5. Bölüm
Merhabaa :) Bu aralar Teen Wolf ' a başladım yavaş yavaş izliyorum günde bir bölüm falan ama güzel gidiyor. İyi okumalaar :D

Baştaki Lydia'nın yanndakini ilk bir Stiles sandım sonra Jackson olduğunu anlayınca üzüldüm. Artık şu Lydia ile Jackson ayrılsın ya.

Şu Alfa'yı cidden çok merak ediyorum acaba tanıdığımız birimi çıkıcak yoksa yeni birisi mi ? Alfa konusunda herkesten şüphelenmeye başladım artık bence Allison bile olabilir.

Lydia kal falan deyince bir heyecan yapmıştım Jackson diyor Allah'ım ya :D

Scott ile Allison çok tatlıydı tam bir ponçikler *-*

Şu Kate ' e cidden çok gıcık olmaya başladım Dereki ne hallere düşürdü

Allison çok fena patladı yanlız.

Ve son sahneden birşey anladıysam arap olayım. O neydi ya ?

- Biliyorum kısa bir yorum oldu ama yazacak pek birşey bulamadım bu bölüme

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder