9 Temmuz 2016 Cumartesi

YORUM : Pretty Little Liars 7. Sezon 1. bölüm

                                                      
                                          Pretty Little Liars 7. Sezon 1. Bölüm :
Merhaba ilk dizi yorumum ile ekranınızdayım :)

Pll 2 hafta önce başladı ama ben biriktirip izlemeyi düşündüğümden izlememiştim bu blogu açınca yorum yapmak için de izlemeye karar verdim..

Öncelikle bu kızlar niye herşeyden Alison ' ı suçlu çıkarıyorlar acaba ? Mona 'nın sahte ölümü konusunda da Ali ' yi suçlamışlardı kabak yine kendi başlarına patlamıştı bence yine öyle olucak.

Ayrıca Hanna ' nın gördüğü rüya olmayabilir yine maske takmış birileri olabilir.

Ve son sahnede de Hanna ' nın olayı tam : Denize düşen yılana sarılır oldu .

Mary Hanna'yı yine hapsetmeyecek bence çünkü kızlar onun suçlu olduğunu düşünüyor ve onların güvenini kazanması lazım.

Ben şimdi 7*2 yi izlemeye gidiyorum izledikten sonra onun da yorumunu yapıcam ama ard arda sürekli pll yorumları olmasını istemediğimden hemen yayınlamayacağım.

Neyse sonra görüşürüz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder