18 Temmuz 2016 Pazartesi

YORUM : Teen Wolf 1. Sezon 1. Bölüm


                                                  Teen Wolf 1. Sezon 1. Bölüm
Herkese merhaba :) Biliyorsunuz ki Teen Wolf çok popüler bir dizi ve ben buna başlamak için biraz geç kaldım ama ne demişler geç olsun da güç olmasın. Bu bölüm zaten başlangıç bölümü olduğu için uzun bir yorum olmayacak.

Öncelikle yorumlardan bayağı bir spoi yedim. Zaten çoğu yorum atan dizziyi yeni izlemeye başlamışlar değil tekrar izleyenler. Yok xx i çok özlüyoruz da şu şunun bilmemnesi de falan diye.

Scott çok tatlı

Aynı şekilde Stiles 'ta öyle

Ama ben bu dizinin başrolünü Stiles sanıyordum bölümde Scott'un biraz daha öne çıkmasına şaşırdım doğrusu.

Allison çok tatlı bir kız.

Lydia'nın da biraz sürtük bir havası var ama ben onun Tvd'daki Caroline gibi olduğunu düşünüyorum ve ilerde daha seveceğim bence.

Vampirlerden sonra kurtlarla ilgili bir dizi izlemek iyi olabilir bence dizi güzel gibi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder