8 Ağustos 2016 Pazartesi

YORUM: Teen Wolf 2. Sezon 12. Bölüm


                                                     Teen Wolf 2. Sezon 12. Bölüm
Merhabaa :) Teen Wolf 2. Sezonun Sezon Finali yorumu ile ekranınızdayım. En son 1*6'nın yorumunu yazmıştım ve cidden ne ara ilerledim bende bilmiyorum. Yine bir ara yaptığım gibi hem izleyerek hemde yazarak ilerleyeceğim. İyi okumalar :)

- Geçen bölümden zaten aklımda kalan tek soru Stiles nerede idi. Ölmediğini görünce bana bir rahatlama geldi.

- İnanmıyorum orada bağlı Erica ve Boyd olduğuna göre burası Allison'ların bişeysi olmalı.

- Söylemeden geçemeyeceğim 2. Sezon jeneriği bence cidden çok güzel. 12 bölümdür hiç geçmedim hep dikkatle izliyorum.

- Of Stiles ya şu adını hep unuttuğum yaşlı adama nefretim artıyor artık Stiles dövülür mü ?

- 22:20 'de bir an Derek'in kalbini söküyor sandım ve yüreğim resmen ağzıma geldi.

- Allison güvenirsen o Cırırd mıdır her ne haltsa ona bırakır seni Kanima'nın eline işte.

- Demek geldiler bile 3. sezon bayağı heyecanlı olacak gibi gözüküyor






























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder