15 Ağustos 2016 Pazartesi

YORUM : The 100 2. Sezon 10. Bölüm


                                   The 100 2. Sezon 10. Bölüm
Selam :) Bu aralar The 100'a takmış durumdaym onu bitirmeden başka dizi izlemeyeceğim sanırım , sürekli The 100 yazısı da yayınlamak istemediğimden pek yazı gelmiyor bu aralar. Ayrıca da yeni bir karar aldım bundan sonra yorum yaparken komik bulduğum , duygulandığım vb. sahnelerin dakikasını da yazacağım. Çünkü ben oraya '' gülmekten karnım ağrıdı 😂😂 '' yazsam kaçıncı dakika olduğunu bilmiyorsunuz karışık oluyor. Evet şimdi yoruma geçebiliriz.

Yorum :

Öncelikle önceki bölümlere bir bakacak olursak Finn öldü. Ben buna çok üzülmedim aslında evet Finn'e alışmıştım ama aman aman sevdiğim bir karakter değildi. Ve Bellamy'i Weather Dağına göndermeselerdi iyiydi Clarke geri dönse daha mantıklı olabilirdi oraları falan da biliyor.

07:40 Ne Murphy Murphy ilk o adam başlattı tamam adamda biraz haklı ama sonra vurunca Murphy Murph. Ayrıca Jaha'daki rahatlık zaten böyle olacağını bildiğinden kaynaklı galiba.

13:20 de Byren'ı gördüğüm an bir korktum kadını ne kadar sevmesemde üzüldüm haline.

18:58 de Pauna bir anda zıplayınca yüreğim ağzıma geldi.

Clarke Lexa'yı bırakmayıp kurtardığı için Lexa'nın ona olan güveni arttı bence.

26:00 dakikalarında ben Octavia iyi bir şekilde savaşıp bizi şaşırtacak sanıyordum ama öyle olmadı. Yani olmaması daha mantıklı ama yinede kız iyi mücadele etti.

27:46 Reenkarnasyon nedirden başlayarak reenkarnosyon olaylarına kadar tam 45 dakika araştırdıktan sonra devam edebilirim 😁

Octavia eğer sonradan casusluğu kabul ederse çok kötü olur çünkü bence Octavia'nın potansiyeli yüksek ileride dünyalıların lideri bile olabilir o.

Ve son kısımda Lincoln'a üzüldüm.

















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder