7 Ağustos 2016 Pazar

YORUM : Faking It 1. Sezon 1. Bölüm


                         Faking It 1. Sezon 1. Bölüm
Konusu : En yakın arkadaşlar Karma ile Amy, okulda yanlışlıkla lezbiyen bir çift sanıldıklarında ve birdenbire herkes tarafından havalı bulunduklarında, artan popülerliklerini korumak için bozuntuya vermeyip lezbiyenlermiş gibi davranmaya devam edebilecek kadar ileri gidebiliyorlar.

Yorum : 
2.45 'te meterolog ne diye araştırıp öğrendikten sonra diziye devam ediyorum :D

Cidden lezbiyen sandı bunları olay şimdi başlıyor işte 😁

Bu dizi cidden tam bir komedi 13:29'da gülmekten yere düşüyordum az kalsın 😁

Bir dakika Amy'nin onları görünce niye suratı düştü ? Yoksa bu kız cidden lezbiyen mi ? Vay

Ben dedim bu kız lezbiyen diye öptü de ama yazık olucak gibi geliyor bana. Amy Karma'nın arkadaşı ve ben bundan ilerisini onun için görebileceğini pek sanmıyorum. Sonuçta Karma bunu Amy için değil popülerlik için yapıyor.


















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder